اولین جلسه مشاوره و برنامه ریزی برای کنکوری های 94
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 262
نویسنده : محمد فرامرزی
سلام می کنم به تمامی عزیزان کنکوری 94 !

ایشالا که حالتون خوب و سرحال و پر از انرژی مثبت ، این مقاله ی زیبای کنکوری رو بخونین...

تهیه و تنظیم : حامد کرباسی 

اما در اولین مقاله ی خودم میخوام اینو بهتون بگم که بسیاری از داوطلبان کنکوری از ما میپرسن که از کجا شروع کنیم ؟ برنامه ریزی ما باید به چه گونه ای باشد ؟؟ راه حل اینکه ما خوب درس رو بفهمیم چی هستش ؟ و اینکه به یک رتبه ی خوب برسیم چه کارهایی رو بایدبکنیم ؟

اما از نظر من که شما داوطلبی هستین که میخواین با قدرت هرچه تمام خودتونو برای کنکور 94 آماده کنین و قصدتون رتبه ی زیر 5000  آوردنه  اینه که :

1- علاقه ی خودتونو نسبت به درسی که دارین میخونین خیلی بالا باشه و اینکه صرفا" یک مبحثی رو ندونسته سراغ مبحث دیگه ای نرین 

به عنوان مثال اینو بهتون میگم که :

شما مثلا" توی فیزیک مبحثی با عنوان ولتاژ و جریان رو دارین اما اگه کاربرد و مفهوم دقیق این دو مطلب رو ندونید امکان نداره که شما مبحث بعدی یعنی قسمت توان الکترونیکی رو خوب بدونین احتمالا" این ساده ترین مثال و در عین حال جا افتاده ترین مثال براتون باشه و یا اینکه به طور مثال شما توی قسمت ریاضیات اگه خوب در قسمت حد تمرکز و درک کافی رور نداشته باشین نمیتونین توی قسمت های بعدی یعنی مشتق و انتگرال به خودتون پایه های قوی و قدرتمندی رو داده باشین ....

اینو بدونید هر چیزی که میخونین از روی علاقه ی بی نهایت به مطلب باشه ....هر موقع احساس کردین که هیچی نمیتونین بخونین قدم بزنین ولی نه اینکه با دوستان ...بلکه این قدم زنی رو فقط با خودتون داشته باشین ...صرفا" من با اینکار میخوام اینو بهتون بگم که:

مطمئن هم باشید که با این کار درگیری مغزتون علاوه بر اینکه میخواد نقش کنکور رو نماینگر خودتون کنه یه نوع حسودی به خودتون میاره که این حسودی خیلی خوبه .... چون شما رو حتما" به درس خوندن دوباره تشویق میکنه ....اینو بدونید اولین تشویقی که خودتون دارین به خودتون میدین مطمئنا" برگ برنده در دستان شما خواهد بود ...

برای درس خوندن به شکلی خیلی مفهومی ( مفهومی این نیستش که با کلمات خیلی پیچیده مطلب رو ب کنی بلکه کلماتی بسیار ساده هستند که میتونید خودتون بیانگر این مطالب به صورت خیلی حرفه ای باشین ) 

دانش آموزانی که با من در ارتباط بودن میگفتن که چطور به راه حل های ساده دست پیدا کنیم ؟؟؟؟؟

میخوام از همین جا اینو بگم که راه حل های ساده عین گول زدن میمونه ...کسی که زحمت زیادی نکشه تو کنکور قبولی رو نخواهد داشت ...این قبولی میتونه به صورت رتبه های 5 رقمی باشه ولی 4 رقمی چطور ؟؟؟؟ 3 رقمی چطور ؟!! و ... 

از من به یادگار داشته باشین که برای موفقیت آسانسوری وجود ندارد شما باید از پله ها استفاده کنین !!!!

حالا منظور من از این پله ها چیه ؟

اینه که شما وقتی دارین مثلا" یه مطلب ریاضی رو میخونین به عنوان مثال ، مثلا" میخواین که دنباله های حسابی و هندسی رو بخونین ...چه کار هایی رو میتونین انجام بدین 

1- تعریف دنباله های حسابی و هندسی 

2- مفهوم دقیق دنباله های حسابی و هندسی 

3- نکات تستی خیلی خوب البته از کتاب های خوب

4- حل تست های آزاد سال های قبل 

5- حل تست های سنجش 

6- حل تست های سراسری 

و....

گام های خیلی خوبی برای اینکار ها وجود دارد که شما در آینده ای نه چندان دور میتونین با این کارها خودتون یه مشاور حرفه ای به خودتون باشید !

 

خوب من یه کمی خسته شدم!!  این مقاله رو بخونین استنباط خودتون و حتی سوالای خودتون رو نسبت به این مقاله بدین ...ایشالا توی مقالات بعدیمون سوالات دیگه ای هم وجود دارند که به بحث و بررسی این سوالات می پردازیم ...

آرزوی من : قبولی تک تک شماهایی که توی این وبلاگ هستین در بهترین دانشگاه های سراسری کشور 

اگه غلط املایی هم از من دیدین ببخشین !

این مقالاتی که من مینویسم رو جلسه ای خواهم نوشت و نگران این نباشید که مقاله ها شما رو سردرگم کنن .... فقط بهشون عمل کنین ...

گفتم : میتونید سوالاتتونو بپرسین و ما جوابگوی شما هستیم به طور رایگان ! 

باذکر یک صلوت محمدی شما رو به خداوند متعال می سپارم 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: